ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2021 - 2022

Συνεχίζουμε τη γυμναστική μας με καλοκαιρινή διάθεση και νέα Ομαδικά Προγράμματα 2021 (Σεπτέμβριος 2021 - 2022)

 ΔΕΥΤΕΡΑΤΡΙΤΗΤΕΤΑΡΤΗΠΕΜΠΤΗΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΗ
9.00 - 10.00Body SculptHips & AbsTotal Body
10.00 - 11.00PilatesPilates
11.00 - 12.00
17:00 - 18:00Pilates
18.00 - 19.00PilatesHips & AbsTotal Body
18.30 - 19.30
19.00 - 20.00Body Bar
KangooInterval
20.00 - 21.00KangooBody Bar
20.30 - 21.30ZumbaIntervalZumba
21.00 - 22.00

EXTRA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | TRX & CROSS TRAINING

 ΔΕΥΤΕΡΑΤΡΙΤΗΤΕΤΑΡΤΗΠΕΜΠΤΗΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΑΒΒΑΤΟ
09.00 - 10.00Cross TrainingCross TrainingCross TrainingCross TrainingCross Training
10:00 - 11:00TRX TRX TRXTRXTRX
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
16:00 - 17:00
17:00 -18:00TRX
18:00 - 19:00Cross TrainingCross TrainingCross TrainingCross TrainingCross Training
19:00 - 20:00TRXCROSS CYCLINGTRXCROSS CYCLINGTRX
20:00 - 21:00Cross TrainingTRX CYCLINGCIRCUIT CROSS TRAININGTRX CYCLINGCross Training
21:15 - 22:15TRXCross TrainingTRXCROSS TRAININGTRX

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Pilates Reformer (Κρεβάτια)

ΩΡΕΣ / ΜΕΡΕΣΔΕΥΤΕΡΑΤΡΙΤΗΤΕΤΑΡΤΗΠΕΜΠΤΗΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΑΒΒΑΤΟ
8.00 - 9.00
9.00 - 10.00ΕΙΡΗΝΗ 2ΜΑΡΙΑ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2ΜΑΡΙΑ 2PILATES 2 JUMP.BOARDPILATES 2
10.00 - 11.00ΕΙΡΗΝΗ 2
ΜΑΡΙΑ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2ΜΑΡΙΑ 2PILATES 2 JUMP.BOARDPILATES 2
11.00 - 12.00ΡΟΗ 2ΡΟΗ 2
PILATES 2
16:00 - 17:00ΜΑΡΙΑ 2ΜΑΡΙΑ 2
17:00 - 18:00PILATES 3 - ΕΙΡΗΝΗ 2
ΕΙΡΗΝΗ 3 - ΜΑΡΙΑ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2ΜΑΡΙΑ 2 - ΕΙΡΗΝΗ 3
ΕΙΡΗΝΗ 2PILATES 2
18.00 - 19.00PILATES 3 - ΕΙΡΗΝΗ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2
ΡΟΗ 2- ΕΙΡΉΝΗ 3
ΕΙΡΗΝΗ 2 ΕΙΡΗΝΗ 2
19.00 - 20.00ΡΟΗ 2 - PILATES 3 - ΕΙΡΗΝΗ 1
ΕΙΡΗΝΗ 2 ΡΟΗ 2- ΕΙΡΉΝΗ 3ΕΙΡΗΝΗ 2PILATES 3 - ΕΙΡΉΝΗ 2
20.00 - 21.00ΕΙΡΗΝΗ 3 - ΡΟΗ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2ΕΙΡΗΝΗ 2ΟΥΡΣΟΥΛΑ 2 - ΕΙΡΗΝΗ 3ΕΙΡΗΝΗ 3 - ΡΟΗ 2
21.00 - 22.00ΕΙΡΗΝΗ 2ΕΙΡΗΝΗ 2
ΕΙΡΗΝΗ 2ΟΥΡΣΟΥΛΑ 2 - ΕΙΡΗΝΗ 3ΕΙΡΗΝΗ 2
21.30 - 22,30ΟΥΡΣΟΥΛΑ 3

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Pilates Chairs

 ΔΕΥΤΕΡΑΤΡΙΤΗΤΕΤΑΡΤΗΠΕΜΠΤΗΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΑΒΒΑΤΟ
9.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
16:00 - 17:00
17:00 - 18:00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
ΡΟΗ
20.00 - 21.00
ΡΟΗ
21.00 - 22.00

Πακέτα Συνδρομών

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

prenatal-pilatesjpg
PRENATAL PILATES

Όλες οι έρευνες συγκλίνουν στη ίδια απάντηση. Η άσκηση ασφαλώς και επιτρέπεται στην εγκυμοσύνη. Οι γυναίκες που ασκούνται κατά την κύηση προετοιμάζουν το σώμα τους ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στο τοκετό, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα και μια καλύτερη επάνοδο μετά τη γέννα.

Περισσότερα
llm-cover
LLM CARE

Το γυμναστηριο AXION βρίσκεται στην ευχαριστη θέση να πληροφορήσει τους φίλους και φίλες της 3ης ηλικίας ότι σε συνεργασία με την καθηγητρια φυσικης αγωγής Δόμνα Μπιλλίνη θα πραγματοποιεί ατομικές συνεδρίες ασκήσεων του LLM CARE.

Περισσότερα
trx-cover
TRX – SUSPENSION TRAINING

Γνωρίστε τώρα την προπόνηση με τους ιμάντες TRX η οποία ανήκει στη φιλοσοφία του Functional Training ή αλλιώς Λειτουργική Προπόνηση!
Δουλεύει με βάρος σώματος και έχει διάφορα επίπεδα και προσαρμόζεται στις ανάγκες όλων ανεξαρτήτου επιπέδου.

Περισσότερα
taebo
TAE BO

Μοναδική αερόβια δραστηριότητα που συνδυάζει τις πολεμικές τέχνες με απλά αερόβια βήματα.

pilates
PILATES

Το ιδανικό μάθημα για την ενδυνάμωση του κορμού, για τη βελτίωση της σταθερότητας αλλά και της σωστής στάσης του σώματος. Οι ασκήσεις σε συνδυασμό με τη σωστή αναπνοή, θα συμβάλλουν στην ανακούφιση από τους πόνους της μέσης, του αυχένα και των ισχίων.

spinning
POWER CYCLING

Αερόβια άσκηση με ποδήλατα εσωτερικού χώρου. Το ιδανικό μάθημα για τους λάτρεις του ποδηλάτου.

cardio
CARDIO & CORE

Το Α μέρος του προγράμματος περιλαμβάνει αερόβια άσκηση και το Β μισό ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού.

fitball
FIT BALL

Πλήρες πρόγραμμα μυϊκής τόνωσης με τη χρήση της μπάλας.

bodybar
BODY BAR

Πρόγραμμα με μπάρες και βάρη που βελτιώνει τη δύναμη, τονώνει το σώμα και σε ωθεί κάθε φορά στα όρια σου!

bodysculpt
BODY SCULPT & TOTAL BODY

Προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης για ολόκληρο το σώμα, με τη χρήση αλτήρων, ελαστικών αντιστάσεων(λάστιχα) αλλά και με το βάρος του σώματος.

interval
INTERVAL

Διαστήματα μεγάλης και μικρής έντασης διαδέχονται το ένα το άλλο, με σκοπό το κάψιμο λίπους και τη βελτίωση της καρδιαγγειακής απόδοσης.

yoga
Yoga

Σωματική άσκηση που συμβάλλει στη βελτίωση της ευλυγισίας, του μυϊκού τόνου, της αντοχής και της σωματικής στάσης .Αυξάνει την ενέργεια, τη ζωτικότητα και την ευεξία.

hips
HIPS & ABS

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης ποδιών και κοιλιακών.

zumba
ZUMBA

Αερόβιο πρόγραμμα άσκησης στο οποίο ενσωματώνονται λάτιν ρυθμοί με εύκολες χορευτικές κινήσεις και βήματα.